burcuo nesli1453 İkili down sendromu gibi hastalıkları tararken dörtlü omurga gelişimiyle ilgili şeylere bakıyor diye biliyorum. Tabii bu da gelişimsel bir durum oluyor. Başıma gelmedi ama doktor böyle söylemişti. Acaba ilk dönem detaylı ultrasona gitseniz mi bu süreçte?
kkevseryakup nesli1453 bu testlerin kesinliği asla yok insanı yaniltip uzuyolar boş boş siz duanızı edin gerisi Allah a kalmış ama çoğu bu testler sıkıntılı ciksada doğum sonrası hiçbir sorun olmuyor çoğu çocukta ikinci gebeliğim bu arada
nesli1453 burcuo aminosentez yaptırdık bir hafta önce onun sonucunu bekliyorum ama trozomi 21 riskli cıkmış down sendromu riski
Daisyy000 nesli1453 Testler net sonuç vermiyor. Benimde 3 Lu taramada down sendromu çıktı.. Oğlum sağlıkla doğdu
nesli1453 Daisyy000 ya inşallah benim de öyle olur 19+4 deyim şuan ultrasyonda hersey normal güzel ilerliyor ama test kafamızı cok karıştırdı😒
burcuo nesli1453 Ultrasonda olsa görünürdü, bir de down genelde kalp hastalıkları vs ile de ilişkili çıkıyor, başka bir sürü hastalık çıkıyor. Merak etmeyin, her şey yolundaysa içiniz rahat olsun 😊
nesli1453 burcuo yani kalbindede bir sorun yoktu çok şükür detaylıda bakılmadı normal ultrasyonda baktı doktorum sorun yok dedi olsa orda görünürdü değil mi?
nesli1453 kkevseryakup inşallah canım ya hamileliğim burnumdan geldi sanki on gündür ne yerdeyim ne gökte hiç bir yere sığamıyorum😒😭
burcuo nesli1453 Detaylıda daha net belli olur ama anormal bir şey olsa doktorunuz da fark ederdi diye düşünüyorum. Özellikle değer öyle geldiyse dikkatli bakması lazım
nesli1453 burcuo daha dikkatli bakmıştı özel kliniği var ama tabi gözünden kaçmadıysa sorun yok dedi hersey normal ilerliyor dedi inşallah da bu şekil de devam eder sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir ❤️🤲
burcuo nesli1453 Amin inşallah. Ama olsa dediğim gibi birden fazla bulgu oluyor genelde. Gönlünüzü ferah tutun, güzel olsun devamı da. Sağlıcakla kucaklayın bebişinizi 🥰