Acemiiiii gebeliğim süresince Ertan bey de takipliydim. çok kaygılı bir gebelik geçirdim, ama süreçte beni çok rahatlattı. garantici bir doktor, bir şikayetle gittiğimde farklı branşlar da olsa hemen iletişime geçip beni ilgili doktorlara yönlendirdi. sadece çok yoğun, muayene için bazen çok beklemek gerekebiliyor, ama sabah ilk randevuları alarak buna çözüm bulmuştum. Doğumumda çok güzel geçti. Suyum aksam gelmişti, gece nöbetçi ebe çok tatlıydı. süreci onunla yuruttuk, ama Ertan beyle sürekli irtibat halindelerdi. sabaha karşı doğum başladığında Ertan bey geldi. Dogumum da çok güzel geçti. hastane hakkında fikriniz olması için ekliyorum bebeğim dogar doğmaz sabah 06:30 du daha dogumhaneden çıkmadan çocuk doktoru Mehmet alaca oradaydı, hemen kontrollerini yaptı. kendisi de harika bir doktor bu arada kızım 6,5 aylık halen kendisinde takipliyiz. yeni doğan hemşireleri de çok iyiydi ilk gün emzirme konusunda desteğe ihtiyacınız oluyor, çok yardımcı oldular. çok güler yuzluyduler. aklıma takılan her konuda sabirla destek oldular. ben çok gönülden tavsiye ederim Adatip’i. sadece odalar biraz küçük süsleme yaptırayım içeride ikramliklar olsun vs derseniz sigamayabilirsiniz. benim süreç biraz hızlı ilerlediği için odayı konuşma diğer odalara bakmaya fırsatım olmadı. belki daha büyük odalar vardır hastaneyle görüşebilirsiniz. sağlıkla alın bebeğinizi kucaginiza insallah 🙏🏻