Nur1290 Kızlar selam 30. Haftaya girdiğimden beri akıntım arttı hep bir ıslaklık hissediyorum bazen hiç lekesiz kokusuz oluyor bazen sarımtırak oluyor korkuyorum amniyon sıvısı olabilir mi var mı yaşayan hep kontrol ediyorum ama ayırt edemiyorum
Busranur_mnts Nur1290 akıntı zaman aman artıyordu bende de gebelikte normal ama sudan şüphelenşrseniz eczanede test kiti vsr ped olarak da satılanları gördüm seni mu değil mi diye
Ceriko Nur1290 merhaba bende 30.haftadayım bugun akıntım normalden fazla ama kokusuz beyaz bu haftalarda normal miymiş ? Kontolum 1 hafta sonra
Nur1290 Busranur_mnts evet onu ben de duydum bir iki eczaneye sordum yoktu daha da dolaşamadım tekrar bakacağım olmadı acile giderim
Nur1290 happymomlife normal herhalde bilemiyorum ya insan ayırt edemiyor gerçekten ben de sürekli değiştiriyorum enfeksiyon olduğunu da düşünmüyorum çünkü yanma vsr yok