21+2 dün aradılar aşınız var diye sağlık ocağından bu sabah gittim yaptırdım ilk dozu herkes o kadar acıyor yanıyor kolumu kaldıramıyorum diyince çok gerilmiştim ne yapılırken acıdı ne de şu an bi ağrı sızı var akşama doğru ne olur bilmiyorum ama şimdilik sanki hiç vurulmamış gibiyim