Kızlar merhaba benim bir sorum olacaktı ben haziranda da bir ilişki yaşadım fakat Haziran’ın 27’sinde adet oldum sonrasında ağustosta da oldum en son eylülde de oldum ve sonra olmadım 6 Ekim de kan verdiğimde beta HC G 426 çıktı 21 ekim’de de ilk ultrasona girdiğimde6 + 1 çıktı ölçümlerde gün olarak sizce bu hamileliğin Hazirandan mı yoksa eylülden midir doktor ölçümleri doğru mudur yanlış olsa veya haziranda olmuş olsa doktor söyler miydi uyumlu veya uyumsuz falan tarzında