ikizlerimibeklerken95 evet devlette yaptırdım 24. Haftamda yaptırdım. Gece 12 den itibaren bişi yemedim sabah 9 da doktora gittik eczaneden 75 mg şeker aldık küçük bi su şişesiydi. Onu içmeden önce kan verdim idrar da istediler. Onları hallettikten hemen sonra içeceği içtim. İçtikten sonra 2 kere daha kan veriliyo saatte bir seklinde. İlk önce 1 saat geçti kan verdim sonra ikinci 1 saat geçti ikinci kanı verdim. Bu süreçte hiçbir şey yiyemiyosunuz tabi çok zor geçti o yüzden midem çok bulanmadi ama açlıktan tansiyonum çok fena düştü içtikten yarım saat sonra fenalaştım biraz uzaninca geçti çok şükür kazasız belasız tamamladım