Arkadaşlar doktorumda betanın öyle çıkmasına canım sıkıldı dedi çünkü 3 kayıptan sonra Hsg Histeroskopi felan olduktan sonra oldu bu . Rahim kalınlaşmış ama 1 hafta dah bekleyelim dedi ağrım olmadığını söyledim lekelenme olmadığını söyledim beta verip sayılara takılıp can sıkmayalım dedi 1 hafta sonra umarım mucizem benimle olur