cansu_saydam23 Kızlar 50 günlük bebeğim 4 gün yoğun bakımda kaldı ve bende çok üzüldüm ve stres yaptım sütüm azaldı geri çoğalması için ne yapabilirim
1cey cansu_saydam23 oranın uyarılması gerek diye biliyorum emzirme yada sağım🙏🏼 daha iyi bilenler yorum yapacaktır beslenme ve dinlenme de sütte etkili oluyor
1cey cansu_saydam23 ben şurdan biliyorum hastanedeyken bende süt gelmiyor ki diye emzirmeyi bırakmıştım hemşire gelir demişti emzirmeye devam et demişti dediği gibi de olmuştu süt arttırmak için de bir şeyler deneyebilirsiniz