ablaelos Erken haftalarda magnezyum kullanmaya başlayan var mı? 13. Haftadayım belim sırtım çok ağrıyor magnezyum iyi gelir mi dedim yazayım dedi. Ama erkenden başlamak sıkıntı olur mu aklıma takıldı. Kullanan varsa yazabilir mi?
gizemturgutt ablaelos ben 19 haftalık olacam daha başlamadım. Doktor bir daha ki kontrolde duruma göre d vitamini ile magnezyum başlarız dedi
mutlubalik ablaelos ben 12. Haftada başladım kramplar özellikle bacaklarım sızlıyordu gece yatağa girince. Bu gebeliğimde erken gelişti kramplar. Doktoruma söyleyince yazdı şuan rahatım
ablaelos Teşekkür ederim yanıtınız için. İnşallah erken dönem kullanan varsa yazar buraya içim biraz rahat eder😕
ablaelos ecemk94 hangisini yazdı acaba adını söyleyebilir misiniz? Henüz almadım ama akşam bakayım aynı mı diye
Aleynaaaag ablaelos bende kalça ağrısı sebebiyle 12.hafta da başladım magosit yazmıştı doktorum şuan 29 haftalığım ve 2-3 haftadır düzenli kullanmıyorum ama doktorum kullanmamın daha iyi olacağını da belirtti
ablaelos ecemk94 teşekkür ederim. Ben nutraxin daha önce kullandığım için sordum, ben dışardan alacaksan magnıum öneririm dedi. Bi araştırayım hepsini
ablaelos Aleynaaaag çok teşekkürler yazdığınız için. Acaba erken dönem iyi olmaz mı diye düşünmüştüm ama kullanan birilerinin olması içimi rahatlattı
ablaelos mutlubalik benim belim ve sırtım çok ağrıyor. Kramp henüz başlamadı ama bu ağrılarıma iyi geleceğini düşünüyorum. Sizin kullandığınız magnezyumun adı nedir?
ablaelos mutlubalik teşekkür ederim bana hiç yazmamış özel alacağımı düşündü heralde Ocean yada nutraksin alsam diyorum ama kararsızım
mutlubalik ablaelos bana da ben söyleyince yazıyor yoksa o da yazmıyor. Diğer markaları bilmiyorum ilk gebeligimde de bunda da bu magnezyumu kullanıyorum memnunum rahatsız etmiyor