Benim adet düzenim genelde 28 günde bir oluyor. 27 Ocak’ta adet oldum. 11–12 Şubat’ta ovülasyon piki gördüm ama düşüşünü takip edemedim. Uygulamaya göre adetten 3 gün önce test yaptım, negatif çıkınca çok üstünde durmadım. Şimdi üzerinden bir hafta geçti ve hâlâ adet olmadım. Merak ettiğim şu: Adet mutlaka ovülasyondan tam 14 gün sonra mı olur? Yoksa yumurtlama birkaç gün geç olduysa adet de doğal olarak birkaç gün gecikebilir mi? Yani bu 3 günlük gecikme normal sayılır mı?”