Ben ilk muayne hariç hepsini vajinal muayene oldum ilkinde olmama sebebide başka doktordu o zamanlar hiç araştırmadan gitmiştim o da çok ilgilenmemişti hee evet var bişeyler demişti var bişeyler dediğide bebek hızlı bi araştırmayla hemen değiştirdim doktoru ertesi hafta şu an gittiğim doktoru buldum shshshs şu an 21+2 benim vajinal akıntım mantar sorunum oluştu bir ay önce ikisini beraber bakıyor bakmışken shjshsh ben ilk başta biraz rahatsız oldum ama bence daha sağlıklı daha net görünüyor herşey ve o kadarda uzun değil baktıkları şey bebeğe veya keseye zarar gelecek şekilde derine inmiyor sonuçta