Kızlar ya bişey sorabilir miyim benim haftam 7+4 normalde son adete bakarak ama ultrasonda 6+3 ve 3 gün öncede 6+2 idi ama doktor sorun yok kalp atışı felan gayet iyi dedi de kafamı karıştıran 3 gün önce 6+2 olan bugün neden 6+3 yanlış ölçüm mu aceba ya