Sadece doğum almak ucuz gibi duruyo ama sonradan çok masraf çıkıyo. Çünkü paket olmadığı için herşey ekstra ücret diyolar ve arada sırf ücret almak için bile yapılan işlemler olabiliyo. Size doğum 50 bin diyolar sonra şunu yaptık serum taktık iğne yaptık diye bir sürü masraf çıkıyo. Öyle alacaksanız eğer hastaneyle herşeyi çok detaylı bi şekilde konuşun öyle alın