Kızlar selam,
Son regl tarihim 13 ocaktı ve döngüm 28 gündü,
15 şubatta kan verdim beta hcg 160 çıktı
17 şubatta 252 çıktı ve doktor takip istedi.
19 şubatta 269 çıktı ve doktorum muhtemelen kimyasal gebelik dedi ve bir kaç güne regl olursunuz dedi. Regl gecikmem 15 gün oldu fakat ne ağrım var ne bi belirtim. Sürekli uyuyorum ve aşırı yorgunum. Acaba stres kaynaklı mı gecikmem arttı. Yarın tekrar kan vereceğim doktor 25 şubatta değeriniz sıfırlanmış olur demişti.
Böyle bir durum yaşayan var mı? Dış gebelik olduğunuda düşünmüyorum çünkü aşırı omuz ağrısı kanama tek taraflı kasıkta ağrı oluyormuş sanırım onda da