Kızlar bugün çalışamaz raporu almaya gittim 32. Haftamı doldurdum bugün itibariyle. Doktor dedi ki bebeğin karın çevresi fazla, daha önce söylediler mi dedi hayır dedim. Bu nasıl bir sorun teşkil ediyor bilen var mı? Şeker yüklemesini sordu yaptırmıştım normal çıkmıştı. Kilosu da 2 kilo 50 gram. Yani açıkçası korktum bu durumu yaşayan var mı?