Rmeysa_01 Kızlar az önce hastaneden geldim 41e kadar bekleyecez dedi doktor ama ben lavaboya gittim ve peçeteye açık renk pembesi kan bulaştı nişan falanda gelmemiş henüz Böyle bir şey yaşayan var mı normal midir
Keziban Rmeysa_01 anlattiginiz şey nişana benziyor ama bilemedim bu durumda 1.02 günü doğum gerçekleşebilir tabi çatı muayenesi falan olmadıysanız
Gencbirannis Rmeysa_01 idrar yolu enfeksiyonunuz var mı? Çatı muayene sonrası da olmuş olabilir ama nişan da olabilir
Rmeysa_01 Gencbirannis enfeksiyonum yok elhamdülillah çatı muayenesi bugün olmadım uzun bir yol yürüdüm belkide nişandır
zehrakrdg Rmeysa_01 benim nişanım parça parça sizin tarif ettiğiniz şekilde gelmişti nişan da olabilir yani gününüz de gelmiş çünkü
Keziban Rmeysa_01 o zaman nişan gelmiş bu durumda bir gün içinde de doğum yapabilirsiniz 2.03 günü de bulur bir haftayı da önemli olan açılma sıklığınız
Gencbirannis Rmeysa_01 ya çünkü dün aynısı bende de olmuştu ben nişan açılma tarzı bişi zannettim ama doktor rahim ağzı falan normal dedi antibiyotik verdi acaba enfeksiyondan mı şüphelendi ki dedim tabi her hamilelik farklıdır geçmiş olsun size de
zehrakrdg Rmeysa_01 benim biraz karışık yaa 3 hafta 2,3cm açılmayla dolaştım yani şu zaman ağrım oldu diyemiyorum sadece ara ara adet ağrısı gibi ağrım oluyordu geçiyordu sonra
Sedef21 Rmeysa_01 ilk gebeliğimde benimde o şekilde oldu pembe açık bir kan geldi peçeteye gece 3 gibi sonra ağrılarım başladı öğlen 2 buçukda da doğumum olmuştu
ikincicocukmeselesi Rmeysa_01 nişan zaten kanlı akıntı şeklinde olur bana nişan gibi geldi kendinizi takip edin 1-2 gün içinde doğabilir
Rmeysa_01 zehrakrdg benimde yaklaşık 3 haftadır 1 buçuk cm açıklığım var ilerlemiş mi bilmiyorum Şuan hamile misiniz