Kızlar merhaba, dün 34+5′tik. Doktor kontrolumuz vardı 32+5′te bebegin kilosu 1750 çıkmıştı, dün 2100 çıktı ama karın çevresi 31 haftayla uyumlu çıktı. Doktor kilo alımı güzel ama karın çevresi geri olduğu için gelişim geriliği diyeceğim ve haftada 2 gün takip edeceğiz dedi. Bebegi besleyen damarda, kan akışında, suyunda bir problem yok çok şükür ama sadece karın çevresi böyle. Biliyorum gelişimi belirleyen en önemli kriter karın çevresi ama minyon bebek olacak diye rahatlatmadi beni doktor. 37′ye kadar tutmaya çalışacağız dedi. Böyle bir şey yaşayıp doğum yapan oldu mu? Bebeğim küveze girecek diye çok korkuyorum 😔 Bu arada 2 hafta önce suyun azalmış sınırda demişlerdi ama şimdi artmış iyi dediler, geçen hafta ve bu hafta. Benzer şeyler yaşayan annelerimiz yazarsa çok sevinirim canım çok sıkıldı, çok korkuyorum