cinderella Merhaba arkadaşlar malum göbeğim iyice belirginleşti hiçbir şeyi de kendime yakıştıramıyorum. Eşim bayramlara giyime çok önem verir şimdiden söylemeye başladı kendine güzel şeyler al diye düşünüyorum hamile kıyafetleri hiç güzel değilll
ghostty cinderella ben hamile kıyafeti taytlar dışında hiç almadım. Ben de hiç beğenmiyorum malesef.Mesela oversize elbiseler vs alabilirsiniz. Hamile çoraplarla aşırı rahat oluyor. Flare pantolonlar var yün, beli düşürüp giyiyorum onlardan mesela🤗
Elisa0110 cinderella evet yaa ben de hiç bişey bulamıyorum bulanlara bravo diyorum hiç doğru düzgün bir şey yok çeşit de az
ecemk94 cinderella hamilelikte bir kaç kez giyeceğim şeyler için ben çok fazla alışveriş yapmayı düşünmedim hiç. Hamileliğimin en başından beri sadece 2 hamile pantolonu aldım sürekli onları giyiyorum. Üstlerim zaten oluyor. Bayram içinde iki tane elbise sipariş verdim onlar da hamile ürünü değil normalde de giymek için bir beden büyük aldım. Hamile kıyafetleri gerçekten çok çirkinler
cinderella Elisa0110 sürekli bakıyorum instagramdan fln hamileler ne giymiş diye ama onlarda göbeği açık geziyo 😂insan utanıyor ya kıyafet altından biraz belli olunca bile rahatsız oluyorum 😂
Elisa0110 cinderella ay ben Bi defa yazın canlı canlı görünce şok olmuştum töbe estağfurullah kınamayım da yine de cropla geziyordu ve böyle 3 4 aylık da değil bildiğin 7 8 aylık duruyordu karnı da. zaten normal kıyafetlerin de afedersin içine ettiler şunun rengi güzel diyorum elimi Bi atıyorum yarısı yok ya gıcık oluyorum
cinderella orhismommmmmm açığım da göbeğim belli olunca da rahatsız oluyorum açıkçası utanıyorum biraz heralde bol elbiselere bakcam 😁
krizantemmm cinderella hiç hamile kıyafeti almadım normal bedenimden bir iki beden büyük alıp giydim doğuma kadar doğumdan sonra da kullandım bir süre
aslans orhismommmmmm Link yasak da Trendyol dan (kol büzgülü salaş rahat kesim mavi tesettür denim) yazarsanız çıkar
lotusflowers Bence böyle özel günlerde hamilelere en güzel elbise oluyo. Alt üst pek güzel durmuyo. Dar vücuda oturan triko elbiseler tatlı duruyo bence aksesuarlarla falan
aslans almila1723 Şuan 65 kiloyum. M beden aldım. Robalı olduğu için her türlü geniş duruyor zaten. Omuzları filan çok iyi oldu. İleri de doğuma kadar 75-80 olursam diye m tercih ettim.