styzzz hayır canım tutmadı malesef, bekleme süreci evet çok yorucu ne kadar bişilerle ilgilensem de aklıma sürekli geliyodu biz şimdi takviye kullanıyoruz 3 ay ara verdirdi doktorum eşimin normalde değerleri iyidir ama numune verdiği zaman hastaydı ateşi vardı gripti, özellikle ateşli rahatsızlıklar spermi çok etkiliyomuş hız düşüklüğü çıktı öyle olunca da doktor takviye verdi üç ay sonra tekrar tahlil verecek, sonuca göre ikinci aşılamayı düşünüyoruz benim de amh değerim 0.75 çıktı başka bi doktor da direkt tüp bebek dedi