Selam kızlar gebelik düşünüyorum ve bunun için kadın doğuma gitmiştim ultrasonla baktı bişey cıkmadı. Kan ve idrar istedi. Bugun de onları gösterdim herşey normal folik asite başla dedi. Ama kan değerlerinde folat değerim normal düşük değil yani yine de kullanmam gerekiyor mu? Birde 10 değerim referans dışı çıktı onlae hakkındq da bişey demedi valla anlamadım ben