Melisssa3 Kızlar 32. Haftalık hamileyim bebeğimin kilosu 2350 normal mi fazla mı doktorum normal dedi suyuda normal gebelik şekerim çıkmadı ama sınırdaydı diyetle kontrolde tutmaya çalışıyorum bazen yiyorum kaçıyor yemekler sizlerin nasıl
Fadime77 Deletedmom_8793 merhabalar doğum yaptınız mı yada yapacaksanız şu anki kilosu ne kadar söyleyebilir misiniz aynı haftadayım şu an sizinle aynı kiloda merak ettim :)
Semanur_71 Melisssa3 normal ama bence niye şey yaptınız ki gayet iyi kilosu en son 35’te gittim ben 2 kg 900 gramda
Semanur_71 Melisssa3 Bir de 200 300 gram aşağı düşünün kızım da 3 kg 300 gram dediler iki 2.950 dogdu
Semanur_71 Semanur_71 Şimdi 36. haftaya girdim perşembe günü kontrole gideceğim bir hafta on gün sonra gidiyorum yani bakalım kaç kilo almış
Melisssa3 Semanur_71 gebelik şekerim yok ama sınrıdaydı diyet yapıyorum bu aralar kaçırdım diyeti etkiler mi korkuyorum ondan
Semanur_71 Melisssa3 Şekerini sınır daysa mutlaka kontrol edin ona dikkat edin açlık şekeri verin tekrarlayın en yakın Zamanında
ozlemyilmaz60 Usg ölçüleri her zaman doğru sonuç vermeyebilir canım benim ilk kızım kilolu bekliyorduk zayıf doğdu ikinci zayıf bekliyorduk kilolu doğdı