Kızlar başlıktanda anlaşılacağı üzere 18 aylık oğlum var aktif emziriyorum gebelik düşünmüyordum henüz en azından çocuğum 2.5 yaşına gelene kadar, şüphemde hiç yoktu ya da ben öyle sanıyordum geri çekilme yöntemi korunma yöntemi olmadığını biliyordum kendim kaşındım demek ki neyse adetim 7 gün gecikince emzirdiğimden kaynaklı düzensizlik diyordum kaset test yapınca çift çizgi gördüm hemen hastaneye gittik beta 1411 çıktı ama kese gözükmedi cuma tekrar gideceğim beklemediğim gebelikti ne psikolojik ne biyolojik hiç hazır değilim oğlum daha emiyor çok küçük boğazımda birikiyor ağırlık hep ağlamak istiyorum nedense oğluma kıyamadığım için belkide aranızda böyle gebelik geçiren var mı lütfen desteklerinize ihtiyacım var artı eksi yönleri nedir 🥹