SevgibiR Doğmuyor 40+5 millet bıktı benden başımda bekliyorlardı iki gündür ağrım vardı Dr evde bekle dedi cuma günü bugün olan agrilarim da gitti 😂 hayra alamet mi bilmiyorum sizin durumlar nasıl
Emelinda SevgibiR 40+2 bitti bugün, bizim de babamız uzakta haftasonları geliyor, kızçemle konuşuyorum baban gelince gel diye ama hiç oralı değil :/
Dryatpzglu SevgibiR yokmu daha doğum ? Bende 40. Haftayı doldurdum günüm bugündü ama yok gelen giden bekliyorum öylece🤦♀️🤷♀️
Zeyfuk Ben de 39 oldum ama sancı bile yok denecek kadar az kesin babasını bekliyor artık emin oldum buna 😍
Sareee SevgibiR 39+5 bizde bekliyoruz hiç gelcek gibi hissetmiyorum yarın kontrol doktorum en fazla bi hafta daha durup suni deneriz dedi🤦♀️
Zeyfuk SevgibiR evet öğretmen olduğu için Urfa da salı günü gelecek inşallah o zaman doğar kizcegezim🤗
Sareee SevgibiR benimki de sıkıntı olmazsa en fazla 41 dedi ama bakalım nolcak kendi gelsin müdahale etmeyelim diyo ama Cook inat bebe gelmiyo😂🙈