Sysymom Bu sabah ilk idrarla yaptım yorumlar mısınız 
Sysymom ayse988 ay ona hiç cesaretim yok benim çok yalancı pozitifler duyuyorum koyulaşma görmeden gidip veremem sanırım
Sysymom ayse988 umarım siz haklısınızdır o kadar mutlu olurum ki olsa çok teşekkür ederim yorumunuz için bu bile mutlu etti🙏
Sysymom aframoms13 henüz gecikmedim aslında Ovulasyon testi de yapmadım ama tahmini Ovulasyon sonrası 8-9. Gün civarındayım
ayse988 Sysymom bende dpo 9 da öğrendim ama kan vermek için adetimi bekledim bence koyulaşma takibi bile yapma stres yapıyor
1905_1 Ben adetimi beklediğim günlerde prodoctorla test yaptım. Bundan daha koyuydu sonra birkaç gün sonra testi tekrarladım koyulaşmıştı öyle öğrendim. İnsallah senin de güzel haberlerini alırız
lotusflowers Var gibi ben daha silikle öğrenmiştim 5 gün evde test yapıp koyulaşma takip ettim öyle yapmanı öneririm sonra kan verirsin
Sysymom lotusflowers ay umarım benim de vardır hemen gidecek cesaretim yok açıkçası ben de sizin gibi yapayım inşallah koyulaşır inşallah pozitiftir 🙏