Kızlar bundan aylaaar önce 34/36 bedendim. İşe gidiyordum kendime saçıma başıma tırnağıma bakıyordum. Hamile kalmadan bir hafta önce işi bıraktım. Şimdi hep evde pijama modundayım. Saç boyatamıyorum, tırnaklarım protezdi kestim. Cilt bakımı evde zar zor hep uykum var yorgunum. Kilo aldım. Dışarı çıksam da kıyafetlerim olmuyor hep tayt sweatshirt modundayım. Siz de öyle misiniz? Veya neler tavsiye edersiniz? Bebek için maddiyatımıza dikkat edelim diyorum kendimi unuttum resmen.