Minnakminik 13 şubat tarihinde aşılama oldum, 10. gün akşam ve 11. gün evde idrar testi yaptım, negatif çıkıyor. Yarın sabah kan testim var. Evdeki negatiflerden sonra kanda pozitif deneyimleyen var mı?
yoncahan Minnakminik hayırlısı olsun Rabbim kolaylıkla nasip eylesin. Aşılamadan sonra 8. gün itibari ile silikte olsa çıkıyor aslında. Belki geç döllenmedir yani umarım hayırlısı olsun
Minnakminik yoncahan sizin çıkmış mıydı yoksa genel bir bilgi olarak mı söylüyorsunuz? Genelde sekizinci gün gibi erken testlere hormon etkisi yalancı pozitif diye duydum ama.