08061999 ilkinde veya bir sonrakinde tutmasına bir sürü kriter sebep oluyor. Embriyo kalitesi, rahim durumunuz, hormonlarınız, transfer sonrası ve öncesi beslenme vs vs. Siz daha önce ilkinde başarısız olduğunuz için böyle hissediyorsunuz bence. Negatif düşünmeyin. Benim de ilkinde oldu🤗