yapoo04 Kızlar 9+1 hamileyim benim akıntım gebelik akıntısı gibi beyaz gelmiyor sulu sarı bi akıntım oluyor internetten bakıyorum enfeksiyon yazıyor ama enfeksiyon belirtilerim yok sadece akıntımın rengi sarı hemogram sonucum yarın çıkacak enfeksiyon varsa ordan da belli olur ama sizinde böyle oluyor mu?
Cileklipasta yapoo04 enfeksiyon bazen belirti vermez bende de vermedi mesela. İdrar tahlilinde çıkar. Doktorunuz da ona göre ilaç tedavisi verir ya da bol su ile atmanızı söyler.
2cocuk2kopek yapoo04 Benimde oyleydi iltihap cikti doktorum ilac verdi canim . Enfeksiyon veya iltihaptir. Bol su tuketmeye calis 😌
Alper yapoo04 Canim bende 9+4 haftaligim aynen bende de oyle sari akinti oluyo bazen yawimsil oluyo ama sari daha cok..Acaba neden(
Gebeyimm yapoo04 enfeksiyon arkadaşın dediği gibi çoğu zaman belirti vermez ama iyi bir durum değil gebelikte varsa mutlaka ilaç verirler bende kullandım .hiç yanma akıntı şikayetim olmadığı halde idrarımda çıkıyor doktorun yarın söyler napıcağını
Gulsah7171 yapoo04 enfeksiyon Allah korusun erken doğumu tetikliyor düşüğe sebep oluyor çok tehlikeli ihmal etme kuzum
limoncicegi Benim d sulu sarı akıntım vardı enfeksiyon çıktı idrarımda ilaçta vermediler henüz yeni olduğu için bol su içiyorum şimdilik
yapoo04 limoncicegi ben normalde pek su içemiyorum ama hamileliğimi öğrendikten sonra bol bool içmeye başladım ama sonra 1-2 haftadır bulantıdan ne bişey yiyebiliyorum ne de su içebiliyorum. Su içemediğimden olabilir mi acaba diye düşündüm şimdi
limoncicegi yapoo04 olabilir ben su içmeyi azalttığımda hemen başlıyor tekrar ben de zorluyorum yoksa içemiyorum çok fazla
yapoo04 2cocuk2kopek Teşekkür ederim canım gidelim bakalım meraklandım iyice.. Şimdide sarı minik minik pıhtı oluyor