Kızlar ilk gebeliğim doktorum 28.haftada tek doz karma tetenoz aşısı olmamı istedi.Bugünde sağlık ocağına gittim gebelik kontrolü için hemşire vurulmam gerektiğini daha önce vurulmadığımı yeterli olmayacağını söyledi.Sonra doktorum böyle söylüyor deyince istemediğime dair imza attırdı.Benimde ilk gebeliğim olduğu için aklımı karıştırdı 2 doz gereklimi sizce benim gibi tek doz vurulanlar var mı