Kızlar letu famera Klomen kullanıp çatlatma iğnesi yaptıktan ne kadar süre sonra gebe olduğunuzu öğrendiniz ? 2 gündür test yapıyorum iğne etkisi geçmiş mi diye belli belirsiz benim bile zor bela gördüğüm çizgi oluyor sanki vücut atmamış mı anlayamadım iğne gününü sayarsam 9. Günüm. Testlerde beni strese sokuyor artık yapmasam mı ya. Pazar günü iğne dahil 14. Günüm oluyor o zaman yapsam gebelik varsa çıkar mı ? Sizler ne zaman pozitifi gördünüz ?