Eboz Gecen perşembe 80 idi Dun kan verdim bugün baktım 855 çıktı sizce böyle olan varmı iyi ilerliyor mu kadın doğuma randevu aldım ama biraz ileriki tarih acaba 855 beta kaç haftaya geliyor
3boysmom Eboz betan gayet iyi canım hayırlı olsun🙏 betaya göre hafta hesaplanmıyor, son adet tarihnin baslangıcını baz alabilirsin
Eboz gizemli00 Valla heyecandan 1 hafta beklemedim 4 gun geçti yine kan verdimdi perşembe bir hafta olacak yine kan versemmi acaba
Eboz gizemli00 İste şeyden korkuyorum kizim ilk gebelik geç dollenme buda oyle olurmu die yoksa son adet tarihi hesaplarsam şuan 6 haftalık
gizemli00 Eboz olabilir valla canım pek bişey diyemiyorum cnku tam bilmiyorum geç döllenme vs kafam karışıyor bide hiç basimada gelmedi ☺️