Ben de özele gidiyorum ultrason odasına alıyorlar kilo vs ölçümü oluyor direkt ve doktor önce oğlumu sonra eşimi sonra beni selamlıyor🤝 halimizi vaktimizi sorup bebeği inceliyor 10 dk bütün bilgileri veriyor komple, ayrıntılı fotoğraf ve ultrason fotografı veriyor her gidişte, sorularım varsa alıyor araya muhabbet kaynıyor bazen bizim doktor da çok bilindik ve herkes tarafından sevilen bir doktor ama hakkını veriyor sanırım kişiden kişiye değişiyor ama benim doktor da hiç kan idrar falan istemedi büyük ihtimalle ekstra ücret alacakları için sağlık ocağından yaptırmamı söyleyip bilgisayardan kontrol ediyor