bebee1 cnm ben bu gebelikte demir eksikliği ile hamile kaldım. Demir ferritin kan folat hepsi düşüktü :( 1 kutu demir ilacı kullandım yükselmedi hiç fark ettirmedi hemde sonra hamile kaldıgımj öğrendim bulantı kusma en üst seviyede yaşıyordum ilacı içmenin imkanı yoktu ilk haftalar diye doktorum zorlamayalım dedi 10. Haftamda yeniden başlattı şu an 23 haftalık olucaz hala demirim ferritinim düşük kan sınırda çıkıyor bu süreçte gebelik öncesiyle birlikte 3,5 kutu demir
İlacı kullandım hiç artmadı malesef ki .. doktorum damardan takviye veririz dedi 2 hafta sonrasına gideceğim bakalım . Sana tavsiyem doktoruna sorarak eğer ilaçlarla yükselmiyorsa damardan takviye
İsteyebilirsin