mirhas34 Bu 4. Gebeliğim 3 ü olmadı maalesef :( Betam artmadı güzel ama hiçbir lekelenmem ağrım yok :( bu gün doktor randevum var neolur güzel şeyler duyayım bana dua edermisiniz
Melike3506 mirhas34 inşallah çok güzel haberler alırsın. Bu mübarek günlerde rabbim sana da bu duyguyu yaşatsın inşallah 🌸