İlgili değiller kendimden değil arkadaşımdan biliyorum kızı odada tek bıraktılar ne telefon verdiler ne yanına girmeye müsade ettiler.. saatlerce sancı çekti açılma olmadı ne suni sancı ne gidip gelme her şey berbat haldeydi.. orası alışmış sanırım suriyeli kadınların gelmesine ayrımcı bi insan değilim ama bu kadar sallanmaz hiç bi gebe ona göre oda sayısı ve çalışan var zaten.. ayrıca devlet hastanesi her türlü normale zorluyor sezaryen kolay almıyorlar diye biliyorum 😏 hayırlısı olsun hakkınızda umarım doğru doktor ve çalışanlara denk gelirsiniz 🫠🥹