Kızlar selamm . Ben dün çatı muayenesi oldum doktor biraz yüzünü ekşitti bebek şuan ki kilosuyla doğar ama biraz daha kilo alırsa normal doğum zor dedi. Bu arada bebek 3 kg . Ben de minyon tipliyim 154 boy 70 kg şuan. Haftaya tekrar çatı muayenesine çağırdı. Merdiven in çık yürü dedi. Yaşayabilecek kadar ye artık bebek kilo almasın daha fazla dedi. Acaba doktorun dediklerini yapsam çatı genişler mi veya işe yarar mı? Ne bileyim normal doğuma hazırlamıştım kendimi.