Ben de 30. Haftamdayım. Her gün işe motorla gidip geliyorum. Sadece yağmurlu havalarda kullanmamaya çalışıyorum. Onun dışında doktorum bir problem yok kullanabilirsin dedi. Riskli Bi gebeliğimde yok çok şükür. Eşimin motoru daha büyük. Onunkine de arada binip Bi yerlere gidiyoruz.