Zynpdll 6+3 günlük olduk ama hiç bir belirti yok ilk başlarda göğüslerimde ağrı vardı sanki şimdi yok gibi daha önce iki düşük yaşadım çok korkuyorum ay ı dönemde olanlar var mı acaba durumlar nasıl sizlerde 😞
Sarem Zynpdll ay günümüz aynı canım benimde gögüslerimin acısı gitti şişliği var bulantım var hala uykum gene aynı henüz kalp atışlarına gitmedik. Sende bel agrısı oluyor mu
Zynpdll Ayse112 Ayse112 doktora erken gittim çok küçüktü henüz kalp atılı olmaz demişti diğer rdv zaman var baya
Minikkalbimm Aynı dönemde değiliz ama o haftalarda normal sanki bu durum akliniza kötüyü getirmeyin ve ben dua edin de mide bulantısı yasamayin 🤦 dört buçuk aylik olduk hala mide bulantısı oluyo inşallah sağlıkla kucağınıza alın evladinizi 💁
Zynpdll Minikkalbimm Minikkalbimm inşallah cümlemize . Ben şuan dua ediyorum Allahım bir belirti göster diye aklıma kötü geliyor 😓
Minikkalbimm Zynpdll ya kötü düşünmeyin kucağıniza aldığınız anı hayal edin mutlu olun uzmeyin bebisinizi 😍
elifvefa Zynpdll şöyle düşün. Kötü birsey olsa zaten vucudun sana bunu belli eder. Ya Bi kanaman olur ya lekelenmen. Böyle düşün rahatla. Ben kendimi böyle telkin ediyorum.
Zynpdll Sarem Sarem uyku hiç yok hamilelik öncesi daha çoktu sanki bu bir belirti olabilir mi bilmiyorum . Bulantı kusma tiksinme hiç bişey yok bel ağrısıda yok
Betuel11 benimde 2 düşüğüm var şuan tekrar hamileyim 10+4 olduk hiç korkma hiç takma benimde hiç ne midem bulandı nede o zamanlarda göğüslerimde şişlik vardı mide bulantısını hele hiç yaşamadım bu zamana kadar
Zynpdll Betuel11 inşllah bende o haftaları görürüm Allah’ın izni ile .. Yavrularımızı sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah
Betuel11 Zynpdll inşaallah canım amin inşaallah. görürsün Allahın izniyle kucağınada alırsın sağlıcakla hiçbişeyi takma kafana sen Allaha güven dua et verende o alanda biz hayırlısına talibiz yalnızca 😊