Öncelikle 17 haftalığım ftl dna yaptırdım ama gecen doktor muaynesinde bebeğimin kafasının iki tarafında kücük bir kist göründü dedi doktorum bunlar ilerleyen zamanlarda geciyor korkma dedi zaten ayrıntılı ultrasyonda bakılır tekrar ftl dna testin temiz cıktı dedi bu durumu yaşayan anneler varmı