elifinciii baharkaradeniz25 Yoğun kırmızı ve pıthılı bir şekilde kanamanız yoksa kahverengi ve pembe akıntıya normal diyorlar canım ama sen yine de çok ağrı çekersen kasık karın ya da kanaman çoğalırsa mutlaka doktora git