iremtop eğer ki düzenli bi şekilde ovulasyon testine devam edip, kademe kademe regl gününe kadar koyuluk görüyorsanız gebelik testide pozitif oluyor, sadece regl günü koyuluk gördüyseniz hormon yoğunluğundan da pozitif çıkabiliyor, bu yüzden yanıltıcı olabiliyor