Hayırlı sahurlar dilerim herkese bir sorum olacaktı, beden olarak pek seçenek bulamıyorum ve giyimim tesettür. Doğuma giderken evde rahat giydiğimiz eşofman tarzı şeyleri mi tercih ettiniz yoksa aldığınız ve rahat olacağını düşündüğünüz takımlar var mı karar veremiyorum eşofmanla gitsem ayıp olur diyorum ama sonuç olarak doğuma gidiyorum öneriniz var mı?