Kizlar ben normalde de devlet takipliyim. 36. Haftamda ozeldeki doktoruma muayeneye gittim dogumu onunla planladigim icin. Bugun muayene etti haftaya cati muayenesi icin gel dedi o an sormak gelemdi aklima ama kendisi biliyo 3. Dogumjm oldugunu diger iki dogumumu da kendisi ile yapmıştım zaten. Suan dusundum ne gerek var acaba muayeneye. Normal de cati dar mi degil mi diye bakilmiyor mu ilk gebelikte bakilsa yetmez mi acaba bilgisi olan yazabilir mi. Bide seyden korkuyorum burda cati muayesini olduktan hemen sonra doguranlar falan var erken dogarsa diye cekincem var