Kızlar selam yine ben 😂 biliyorsunuz aşırı panik bir insan olduğum için en ufak şeyde acaba doğum mu başlıyor diye sürekli buraya yazmamdan beni tanıdınız artık diye düşünüyorum. Dün geceden beri devam eden bel ve kasık ağrım var ama ağrı öyle aman aman şiddetli ve gelip giden bir ağrı değil sürekli devam ediyor şiddeti ise sanki adet olacakmışım da daha olmamışım ağrısı gibi arada bazen şiddetleniyor o şiddetli ağrı ise yarım dakika kadar sürüyor sonra geçiyor ve son bir saattir bebiş aşağı aşırı baskı yapıyor sanki çıkacak gibi hissediyorum. Ama hareketlerinde azalma hissetmedim çünkü hep az hareket ediyor öyle hareketli bir bebek değil. Bu durumu yaşadınız mı bilen tecrübeli bacılarım bana yardımcı olabilir misiniz 🥹 artık doğuruyor muyum acaba diye sormayacağım siz bana açıklayın bu belirtiler tam olarak neden olur bu haftalarda normal mi çünkü inanın hiç bilgim yok o yüzden en ufak şeyde doğuruyorum zannediyorum 😂 şimdiden hepinize çok teşekkür ederim ♥️♥️