cerensss97 Kızlar adete 1 gün kala test yaptım negatifti 2 gün geçti ama adet sancısı gibi sancım var böyle olup gebe olan var mı yarın yeni test yapacağım
karpuss cerensss97 3 gün gecikme olunca test yapmıştım çıkmıştı ondan bir hafta sonra da kan tahlili verdim