bbk28 iremtop bende bugün silik gördüm erken gebelikte.Merak ettim elimde ovülasyon vardı benimde pik olmasa da yakındı size de atayım:)
asellinaaa iremtop normalde düzenli yapıyor musun ben dün başladım gündüz 11de şimdi bugün 11 de gene denerim
bbk28 iremtop canım valla birkaç gün önce testlerim negatifti.Bugün öylesine yaptım silik çıktı.Tabi yalancı pozitif vs olabilir diğer gün tekrar yapacağım.Bir de ovülasyon denedim işte o da böyle çıktı.Yani bilmiyorum şuan hamilelik var mı yok mu:)
elifinciii iremtop Canım hamilelik olabilir mutlaka test al yap ya da tekrardan adete bir gün kala yumurtlamış da olabilirsin