Nazan Karadeniz ve burçin öğretmenler çok disiplinli İsa yavuz var iyi bir doktor şakacı espirili ama bana düşük olur dedi kesen bozuk dedi ertesi gün başka doktora gittim öyle olmadığını öğrendim Emre sertele gittim asistanları var doktoru hiç göremiyorsun Funda Demirel ve itibar eminliden memnun olanı çok görmedim bende memnun olmadım Fatma sarıya arkadaşım gitti hiç muhatap olmuyormuş hastasıyla doğru düzgün ultrasonda bakmıyormuş pınar çakıra gittim arkamızdan atlı koşturuyor gibiydik acele bir şekilde baktı eh işte diyebilirim vildan kalyoncuya başka sebepten gitmiştim ama çok sakin sana laf anlatmaya üşeniyor resmen zorla laf alıyorsun ağzından yani benim fikirlerim bunlar ben Nazan Karadeniz’e gidiyorum