Ebruyar ben dolap,şifonyer,beşik hepsini ikeadan aldım beşiği 2 yaşına kadar kullandık sonra çok döndüğü için daha büyük bi yatak tercih ettik gayet memnunum hepsinden gardrop da aynı şekilde sürdürülebilir olması çok iyi aslında şimdi kızımın kardeşi olucak dolabın yanına hemen iki kapaklısından ek alıcam işimi görücek. İkeanın ürünlerini seviyorum evimde genel olarak koltuk vs diğer ürünlerini de kullanıyorum tavsiye ederimmm