buzun Hanımlar 8+2 haftalığım özellikle sol kasıkta yanma hissi oluyo bu normal mi ? Düşük tehlikem olduğu için 6. Haftadan beri progestan kullanıyorum riskim olduğu için mi oluyor bu yanma lütfen yardımcı olur musunuz ?