İkili tarama testi hakkında ne düşünüyorsunuz ben ikili tarama testini 12. haftamda yaptırdım ama tabi henüz sonuç çıkmadı Doktor sıcak baktı ne güzel anlatınca doktorundan memnun olduğum için dedim ki yapayım bir zararı yok sadece kan verilecek diye ama galiba kötü şeyler de söyleniyormuş kesin olmadığı için sizde durumlar nedir siz ne yaptınız üçlü taramayı yaptırmayacağım ikili tarama yaptırdigim için sizin sonuçlarınız nelerdi